mandag den 5. januar 2015

OVERSPRINGSHANDLINGER

Kender du det med at gå igang med et projekt og syntes det er helt fantastisk også gå død i det fordi det er det samme hele tiden .....
Nå men sådan har jeg det jeg er igang med et tæppe til vores sofa , og det bliver rigtigt fint men det tager bare såååå lang tid
og det bliver RIGTIGT fint
så jeg gik igang med det her for det var jo hurtigt overstået og er et produkt som jeg er vældig glad for

lavet efter opskrift herfra www.lutteridyl.dk/.../opskrift-pa-haeklet-etui-til-haeklenale-clover.html
derefter  hæklede jeg mere på mit tæppe , og mens jeg gjorde det så jeg lidt tv og så en masse ponchoer og tænkte det er da det jeg skal....

Og har fundet de sejeste men de er alle strikkede og det lykkedes bare ikke rigtigt at få løst den strikkede poncho jeg kan strikke ret og vrang men det er meget længe siden og et af mine ''forsæt'' at få styr på at strikke altså sådan rigtig stikke for selvfølgelig kan jeg det .

 NÅ men for at komme tilbage til det oprindelige, alt i mens er jeg jo er igang med mit tæppe .
 ( SUK )
Kommer jeg på at jeg da bare hækler en efter fri fantasi og det er jeg så igang med 
og det går jo fint 

Men ligesom tæppet er det jo det samme hele tiden og det er ok, jeg har bare brug for at lave noget hvor man kan se resultat lidt inden for en mere overskuelig tidsperiode .

Så derfor er jeg nu startede på en lille ting , som bliver lagt ind mellem de skønne men måske lidt kedelige projekter .
Lad mig bare sige Kaj Bojesen og du ved hvad jeg mener tænker jeg.
her er linket http://noerkletoeserne.blogspot.dk/2014/12/diy-stor-kay-bojesen-abe.html
og så kan du jo bare slå dig løs.
Ja det var lidt om OVERSPRINGSHANDLINGER og er det her en sådan muligvis men også bare en måde at kommuniker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar