mandag den 14. april 2014

JUBIII JUHUU DET ER DÅRLIGT VEJR

Ja ja jeg ved det godt, meget mærkelig overskrift men efter en fantastisk weekend med masser af skønt
 vejr , hvor vi har tilbragt rigtigt meget tid med at gøre drivhus klar ordnet lidt mere i haven og bare nydt det gode vejr glæder jeg mig til med god samvittighed at kunne blive inde , for jeg har en del jeg skal gøre færdigt .
jeg har nogle puder på bestilling som gerne skal afsted senere i dag (billeder kommer senere),nogle romber der skal hækles så jeg kan få lavet mit pudebetræk.
 Jeg må indrømme at jeg rigtigt gerne ville lave tæppet som er her http://pescno.blogspot.dk/search/label/DIY men med ALT det andet jeg også vil nå at lave må det blive et pudebetræk.
SÅ derfor skønt med blæsevejr og byger for så kan jeg nå at lave lidt mere af det der er på min krea todoliste for alt andet lige er det da godt at være ude når vejret tillader det

Ingen kommentarer:

Send en kommentar