mandag den 14. februar 2011

vinterferie

Dejligt at vide intet arbejde hele ugen .... andet end det jeg selv vælger og det er vel og mærke på tidspunkter som jeg vælger .... hvorfor???  der er dømt vinterferie og der er allerede nået en del , manden min har lavet væg på Antons værelse nu skal den spartles og males og så skal der indrettes ....
Jeg er så småt gået i gang med alle de sy projekter der bare har ligget og de bliver stille og roligt færdige ... der bliver hygget om Anton , i dag skal der bages det vil sige det er Anton og storesøster der bager det bliver spændende hvad de finder på .... 
Mon ikke der skal en legekammerat eller 2 hjem i løbet af ugen og en biograftur ...Men skønt at tiden går lidt langsommer en ellers ...

2 kommentarer:

  1. Hej Rebekka,
    Jeg har modtaget de smukke forårsgrønne stoffer og er rigtig glad for dem. De inspirerer til nye blandinger af stof og broderier :)
    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  2. Hej Rebekka
    Du har vundet en grøn taske i min give away, send en mail med din adresse.
    mette@bogblogger.dk

    - Mette, hjemmebacht :)

    SvarSlet